Úvodní stránka Kurzy pro profesionály Jak zvýšit kvalitu obsluhy a tržby ve Vaší restauraci

O kurzu

Tento interaktivní kurz je určený pro obsluhující personál jakéhokoliv gastronomického podniku, ve kterém probíhá přímá obsluha hostů u stolu a kde je podáváno jídlo. Absolvují ho servírky a číšníci s alespoň 0,5 roku praxe - podmínkou není vzdělání v oboru, pouze praxe a také vedoucí pracovníci gastro podniků. Jedná se o aktivní workshop s nácvikem jednotlivých situací formou scének.
 

Hlavní body, které se obsluhující personál během školení naučí:

  • základní pravidla slušného chování a vystupování
  • typologie hostů a rizika při komunikaci
  • základy komunikace s hosty vedoucí ke zvýšení prodeje a zároveň spokojenosti hostů
  • prodávat, tedy znát a umět aktivně používat prodejní techniky v pohostinství
  • umět správně klást otázky a argumentovat ve prospěch zvýšení prodeje
  • využívat verbálních i neverbálních signálů hostů
  • znát a zvládat jednotlivé kroky servisu i prodejního cyklu
  • sebemotivaci, práci na sobě, angažovanosti
  • řešit problémy a krizové situace
  • týmové spolupráci

 

Kdy? 25. června 2019

Kde? MAKRO Akademie, Jeremiášova 7, Praha 5

V kolik začínáme? v 10:00 hod. a končíme okolo 16:00 hod.

Pokud máte o školení zájem, ale nevyhovuje vám tento termín, napište nám týden a měsíc (např. 2. týden v srpnu), kdy byste kurz rádi absolvovali.

 

Na workshop se můžete registrovat na webu nejpozději týden před kurzem. Počet míst je omezen.

Kontaktní email: klara.matyskova@makro.cz nebo lucie.kuncova@makro.cz.


Varianta
Kurz otevřen

Začátek 25.6. - 10:00

Konec 25.6. - 16:00

Cena (s DPH 21%)

3 499 Kč

+

Další termíny průběžně vypisujeme dle aktuálního zájmu o kurz. Jste skupina 9ti a více? Kontaktujte nás a můžeme domluvit individuální kurz pouze pro Vás.