Skvělá obsluha restaurace – jak na zákaznický zážitek i příprodej
František Korál – letitý expert na gastro byznys a CEO 100PROgastro
Více než 25 let se pohybuje v HORECA a specializuje se na restaurace, bary a hotely. 15 let působil v nadnárodní nápojové korporaci, kde získal detailní vhled do fungování gastro trhu a marketingu, posledních více jak deset let navštíví a pomůže ročně desítkám restaurací po celé ČR i SR.
Jako lektor a konzultant předává své know-how majitelům a manažerům gastro provozů. Stovky odškolených kurzů a v součtu tisíce účastníků potvrzují jeho schopnost ukázat, jak proměnit běžný podnik v ziskovější a atraktivnější místo pro hosty.
Specializuje se na ekonomiku a strategii gastro provozů, motivaci týmu a zákaznický zážitek. Vede projekty, které systematicky zvyšují zisk z obratu, efektivitu procesů i kvalitu služeb.
Stojí za úspěšnými projekty jako obsah pro První u zdroje, pubmenu.cz či tvorbou unikátních manuálů, checklistů a analytických nástrojů, které dnes využívají desítky restaurací.
Propojuje zkušenosti z velkého byznysu s praktickými řešeními, která okamžitě fungují v každé hospodě či restauraci.
Cena kurzu zahrnuje:
Vyšlete vaše talentované zástupce servisu na tento skupinový kurz pro obsluhující personál restaurace. Zpět na provozovnu si přivezou a nasdílí jedinečné dovednosti jak doručit vašim hostům to nejpodstatnější = konzistentní zákaznický zážitek – podstata dobře fungujícího vlivu obsluhy, který zajistí opakovanou návštěvu hostů! Zároveň se naučí tajemství účinného příprodeje, komunikace a další potřebné dovednosti.
Kurz je ideálně určen pro vybrané zástupce vaší obsluhy, kteří se tak stanou "ambasadory" a interními trenéry pro své kolegy (číšník/servírka/vedoucí směny).
Po absolvování se zvýší motivace personálu provádět uvěřitelnou péči o hosty. Pochopí, co je hlavní rolí servisu a jak si mohou vybudovat respekt u hostů a zajistit podniku konkurenční výhodu.
Popis kurzu:
- Personál pochopí, co je z pohledu hosta na obsluze nejvíce žádané
- Způsob při práci s obsluhou povýšením řemesla číšník/servírka na „prodavače/průvodce zážitků“
- Díky znalosti chování hostů zaměstnanci identifikují způsoby, jak pozitivně a zapamatovatelně zákazníky překvapit
- Skupinová analýza odhalí silné momenty během servisního cyklu
- Definice co je zákaznický zážitek – práce s typologií hostů a důvodem návštěvy.
- Nácvik ve skupinkách - jak využít v praxi pro doručení pozitivního zážitku hostů.
- Práce s menu – jak zážitek přetavit i na vyšší prodej - které položky vašeho jídelního a nápojového lístku chcete prodávat, jakému typu hostů co nabídnout a kdy?
- Techniky kladení správných otázek - jaké nejčastější kombinace produktů se prodávají ve vašem podniku, vyhovuje nabídka cílové skupině hostů?
- Zaměření se na kritické části obsluhy - režim 100% obsazenosti, reklamace apod.
- Způsoby, jak dlouhodobě motivovat zaměstnance k aktivnímu prodeji.
- Každý z účastníků získá manuál a absolvuje vybraný osobní test pro vlastní analýzu.
- Oběd a nealko nápoje