Všechny jaké kurzy u nás v makro akademii nabízíme?

Skvělá obsluha restaurace – jak na zákaznický zážitek i příprodej

František Korál – letitý expert na gastro byznys a CEO 100PROgastro

Více než 25 let se pohybuje v HORECA a specializuje se na restaurace, bary a hotely. 15 let působil v nadnárodní nápojové korporaci, kde získal detailní vhled do fungování gastro trhu a marketingu, posledních více jak deset let navštíví a pomůže ročně desítkám restaurací po celé ČR i SR.

Jako lektor a konzultant předává své know-how majitelům a manažerům gastro provozů. Stovky odškolených kurzů a v součtu tisíce účastníků potvrzují jeho schopnost ukázat, jak proměnit běžný podnik v ziskovější a atraktivnější místo pro hosty.

Specializuje se na ekonomiku a strategii gastro provozů, motivaci týmu a zákaznický zážitek. Vede projekty, které systematicky zvyšují zisk z obratu, efektivitu procesů i kvalitu služeb.

Stojí za úspěšnými projekty jako  obsah pro První u zdroje, pubmenu.cz či tvorbou unikátních manuálů, checklistů a analytických nástrojů, které dnes využívají desítky restaurací.

Propojuje zkušenosti z velkého byznysu s praktickými řešeními, která okamžitě fungují v každé hospodě či restauraci.

Číst více o kurzu
Kurz otevřen, zbývá 25 volných míst.
Datum
Úterý 24. 3. 2026 10.00–13.00
2 000
s DPH 21 %
Další termíny průběžně vypisujeme dle aktuálního zájmu o kurz. Jste skupina 9ti a více? Kontaktujte nás a můžeme domluvit individuální kurz pouze pro Vás.

Cena kurzu zahrnuje:

Vyšlete vaše talentované zástupce servisu na tento skupinový kurz pro obsluhující personál restaurace. Zpět na provozovnu si přivezou a nasdílí jedinečné dovednosti jak doručit vašim hostům to nejpodstatnější = konzistentní zákaznický zážitek – podstata dobře fungujícího vlivu obsluhy, který zajistí opakovanou návštěvu hostů! Zároveň se naučí tajemství účinného příprodeje, komunikace a další potřebné dovednosti.

 

Kurz je ideálně určen pro vybrané zástupce vaší obsluhy, kteří se tak stanou "ambasadory" a interními trenéry pro své kolegy (číšník/servírka/vedoucí směny).

 

Po absolvování se zvýší motivace personálu provádět uvěřitelnou péči o hosty. Pochopí, co je hlavní rolí servisu a jak si mohou vybudovat respekt u hostů a zajistit podniku konkurenční výhodu.

Popis kurzu:

  • Personál pochopí, co je z pohledu hosta na obsluze nejvíce žádané
  • Způsob při práci s obsluhou povýšením řemesla číšník/servírka na „prodavače/průvodce zážitků“
  • Díky znalosti chování hostů zaměstnanci identifikují způsoby, jak pozitivně a zapamatovatelně zákazníky překvapit
  • Skupinová analýza odhalí silné momenty během servisního cyklu
  • Definice co je zákaznický zážitek – práce s typologií hostů a důvodem návštěvy.
  • Nácvik ve skupinkách - jak využít v praxi pro doručení pozitivního zážitku hostů.
  • Práce s menu – jak zážitek přetavit i na vyšší prodej - které položky vašeho jídelního a nápojového lístku chcete prodávat, jakému typu hostů co nabídnout a kdy?
  • Techniky kladení správných otázek - jaké nejčastější kombinace produktů se prodávají ve vašem podniku, vyhovuje nabídka cílové skupině hostů?
  • Zaměření se na kritické části obsluhy - režim 100% obsazenosti, reklamace apod.
  • Způsoby, jak dlouhodobě motivovat zaměstnance k aktivnímu prodeji.
  • Každý z účastníků získá manuál a absolvuje vybraný osobní test pro vlastní analýzu.
  • Oběd a nealko nápoje

Reference

Prostory a služby makro akademie pozdvihnou event na vyšší úroveň, a proto je jistě plánujeme využívat do budoucna.
Jana Petruška
Dopoledne proběhla pracovní část a po obědě probíhal kurz kulinaření. Lidé byli rozděleni do tří skupin a postupně se všichni vystřídali na třech stanovištích – příprava předkrmu, hlavního chodu a dezertu s baristou. Na konci proběhlo vyhodnocení a ocenění nejlepších. Akce měla velký úspěch.
Silvie Filová
Prostory akademie jsou velmi profesionální a podle mě patří mezi nejlepší v ČR. Je to mimořádné kulinářské vzdělávací centrum, které má velkou flexibilitu. Skvělá je také komunikace s personálem, který před akcí se připraví vždy scénář, jenž je realizován do posledního detailu.“
Zdeněk Hladík
Prostory makro akademie jsou čisté, skvěle zařízené, výborně odhlučněné a variabilní. Nejdůležitějším prvkem je však personál, který je neuvěřitelně vstřícný a profesionální. Jsem ráda, že mohu s makro akademií spolupracovat!“
JUDr. Pavlína Megová, MBA, LL.M